Biežāk uzdotie jautājumi


1. Vispārīgi


1.1. Kam domāta šī tīmekļa vietne?

www.iban.com piedāvā tiešsaistes platformu, kas izveidota, lai validētu maksājumu datus, jo īpaši starptautiskos bankas kontu numurus (IBAN).
Lūk, dažas no galvenajām mūsu pakalpojuma funkcijām:

- IBAN validācija (izmantojot kontrolciparu algoritmus);
- bankas informācijas iegūšana no IBAN;
- BIC koda iegūšana no IBAN;
- vietējo banku kodu un konta numuru validācijas pārbaude;
- IBAN aprēķināšana no vietējā konta numura un bankas koda.

1.2. Kam šis pakalpojums var būt noderīgs?

Mūsu pakalpojums var būt noderīgs jebkuram uzņēmumam, kas veic vietējos vai starptautiskos banku pārskaitījumus.
Pirms maksājumu apstrādes validējot maksājumu datus, piemēram, IBAN numurus, uzņēmumi var izvairīties gan no kavējumiem, gan papildu izmaksām, kas saistītas ar kļūdainiem maksājumiem.

1.3. Vai šis pakalpojums ir bezmaksas?

Mūsu tīmekļa vietnē ir pieejamas bezmaksas demo IBAN validācijas un aprēķināšanas sadaļas.
Tiesa gan, lai aizsargātu mūsu pakalpojumus no ļaunprātīgas izmantošanas, bezmaksas demo ir ierobežots.
Kad bezmaksas pieprasījumi izlietoti, jūs varat iegādāties neierobežotu tarifu mūsu licencēšanas lapā.

1.4. Kādēļ IBAN validācija manai valstij nedarbojas?

Ne visas valstis ir integrējušas IBAN sistēmu; jūsu valstī, iespējams, tā vēl netiek atbalstīta.
Tomēr mēs lūdzam jūs par to mums paziņot – mēs veiksim apstākļu izpēti un centīsimies sniegt jums vairāk informācijas.
Atbalstīto valstu sarakstu varat apskatīt sadaļā IBAN struktūra.

1.5. Cik tas ir uzticami?

Algoritmi ar kontrolcipariem ir ārkārtīgi precīzs veids, kā noteikt ievades kļūdas un pārbaudīt IBAN integritāti.
Izmantojot papildu validācijas līmeņus, piemēram, meklēšanu banku kodu datubāzē, kā arī struktūras un formāta pārbaudes, kļūdu iespējamība tiek samazināta līdz minimumam.
Mūsu banku kodu datubāze ir veidota no vairākiem oficiāliem avotiem (centrālajām bankām, finanšu institūcijām, regulatīvajām iestādēm utt.) un tiek regulāri aktualizēta.

2. Tehniskā informācija


2.1. Vai ir pieejama API?

Jā, mēs nodrošinām API piekļuvi visiem mūsu pakalpojumiem.
Dokumentācija ir atrodama mūsu izstrādātājiem domātajā sadaļā.

2.2. Vai jūs piedāvājat masveida validācijas funkciju?

Jā, saviem lietotājiem mēs piedāvājam arī masveida IBAN validācijas saskarni.
Sistēmā ievadot IBAN sarakstu, jūs saņemsiet rezultātus CSV formātā tīmekļa lapā vai kā lejupielādējamu CSV/Excel failu.

2.3. Uz ko ir bāzēta API – REST vai SOAP?

IBAN validācijas pakalpojumam mēs piedāvājam gan SOAP, gan REST API galapunktus.
Lai gūtu detalizētāku ieskatu API, lūdzu, apmeklējiet mūsu sadaļu izstrādātājiem.

2.4. Cik daudz vaicājumu ir iespējams izpildīt vienā sekundē?

Testos esam konstatējuši, ka mūsu sistēma darbojas optimāli līdz pat 10 vaicājumiem sekundē.
Tiesa gan, lielākām transakcijām (tūkstošiem validāciju) mēs iesakām izmantot IBAN masveida validācijas rīku, kas pieejams jūsu klienta zonā.
Tas ir paredzēts, lai veiktu vienu operāciju ar milzīgu datu apjomu, izmantojot pēc iespējas mazāk resursu.

2.5. Vai, izmantojot jūsu pakalpojumu, ir iespējams izgūt BIC/SWIFT kodu no IBAN?

Jā, mūsu datubāze ietver BIC kodus lielākajai daļai atbalstīto valstu un tajās darbojošos banku.
Ja šāda informācija ir pieejama, mūsu piedāvātā API un manuālā meklēšana ļauj jums to izgūt.


2.6. Vai pirms pakalpojuma iegādes to ir iespējams pārbaudīt?

Jā, jūs varat pieprasīt bezmaksas izmēģinājuma kontu mūsu reģistrācijas lapā.
Izmēģinājuma konts ietver 100 bezmaksas vaicājumu, kurus jūs varat izmantot, lai izmēģinātu API un manuālo saskarni.
Izmēģinājuma konts ir derīgs vienu mēnesi.


3. Licencēšana


3.1. Kā es varu iegādāties piekļuvi jūsu pakalpojumiem?

Jūs varat izvēlēties sev piemērotu tarifu un pakalpojumu, apmeklējot mūsu pasūtījumu noformēšanas sadaļu.

3.2. Kādus apmaksas veidus jūs pieņemat?

Mūsu izmantotais maksājumu pakalpojumu sniedzējs (Avangate) atbalsta visdažādākos apmaksas veidus. Apmaksu ir iespējams veikt ar maksājumu karti, bankas pārskaitījumu, PayPal, kā arī citos veidos.

3.3. Vai ir kāda persona, ar ko varu konsultēties, lai uzzinātu vairāk par jūsu pakalpojumiem?

Jā, mūsu pārdošanas komanda ir gatava jums sniegt konsultācijas pa tālruni no pirmdienas līdz piektdienai, no plkst. 9:00 – 17:00 pēc Centrāleiropas laika.

3.4. Vai abonementam ir kāds noteikts termiņš?

Jā, visiem mūsu tarifiem ir pieejams abonements uz vienu gadu.
Jūsu pakalpojumu derīguma termiņš beigsies tieši 12 mēnešus no tarifa iegādes brīža.

3.5. Vai pēc pakalpojuma derīguma termiņa beigām mani neizmantotie vaicājumi tiks zaudēti?

Jā, vaicājumi ir pieejami 12 mēnešus no pirkuma brīža. Visi vaicājumi jūsu kontā pēc derīguma termiņa beigām tiek anulēti.

4. Konta atbalsts


4.1. Kā es varu sazināties ar klientu atbalsta dienestu?

Varat iesniegt atbalsta pieteikumu, apmeklējot savu klienta zonu.

4.2. Cik ilgā laikā es saņemšu atbildi uz savu jautājumu?

Mūsu atbalsta dienests strādā no pirmdienas līdz piektdienai no plkst. 9:00 līdz 17:00 pēc Centrāleiropas laika.
Darba laikā mēs parasti varam atbildēt stundas laikā.

Ārpus darba laika atbilde var būt novēlota.

4.3. Vai varu izmainīt sava profila informāciju?

Jā, klienta zonā, sadaļā "Mans konts" jūs varat izmainīt sava konta kontaktinformāciju.

4.4. Vai varu mainīt savu paroli?

Jā, paroli pavisam vienkāršā veidā ir iespējams nomainīt klienta zonā, sadaļā "Mans konts".

4.5. Vai varu mainīt savu lietotājvārdu?

Nē, lietotājvārdu no klienta zonas nav iespējams nomainīt.